Przejdź do treści

Wysyłka i dostawa:

Staramy się dostarczać zamówienia tak szybko, jak to możliwe. Zamówienia złożone i opłacone w dni robocze przed godziną 17:00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego.

Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?

Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 4-5 dni roboczych.

Wysyłka do innych krajów UE?

Możliwa jest dostawa do wszystkich krajów UE. W przypadku dostawy poza kraje UE prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected]. W e-mailu prosimy podać produkt, adres dostawy i datę. Następnie otrzymają Państwo e-mail z wyceną, jeśli dostawa jest możliwa.

Jaki jest czas dostawy produktu, którego nie ma w magazynie?

Na stronie produktu znajduje się informacja, kiedy produkt będzie dostępny w magazynie. Jeśli produkt zostanie niespodziewanie wyprzedany, skontaktujemy się z Tobą natychmiast.

Minimalna wartość zamówienia

Nie ma minimalnej wartości zamówienia.

Jak zostanie wysłana moja paczka lub paleta?

Twoje zamówienie zostanie wysłane w oryginalnym opakowaniu. Twoje zamówienie zostanie wysłane kurierem DHL.

Co się stanie, jeśli moje zamówienie nie może zostać dostarczone?

Nie ma Cię w domu w momencie dostawy? Wówczas doręczyciel będzie próbował dostarczyć przesyłkę do sąsiadów, jeśli nie wyraziłeś na to zgody w procesie zamawiania. W swojej skrzynce pocztowej otrzymasz informację, gdzie została dostarczona paczka. Jeśli nikogo nie ma w domu, otrzymasz do skrzynki pocztowej awizo z dalszymi informacjami, jak odebrać przesyłkę.

Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymałem przesyłki?

Najpierw sprawdź, czy Twoi sąsiedzi już ją otrzymali. Brak rezultatów? W takim razie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem sprzedaży pod numerem +48 22 307 78 60 lub na adres e-mail [email protected]ńce.pl

Sales team - Grazyna
Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi. Nasz przedstawiciel handlowy JB z chęcią ci pomoże.

Połączenie Grazyna
+48 (0) 22 307 78 60
Maila Grazyna
[email protected]
Wiadomość Grazyna
+31 6 11 06 21 44