Gdy my, Holendrzy, myślimy o gigancie lodowym, szybko przychodzi nam na myśl OLA. Ale Włosi rozpływają się na myśl o Sammontanie: od ponad 70 lat ulubionym lodziarzu kraju. Kiedy prowadzisz firmę z taką ogromną historią, wizerunkiem i reputacją, musisz mieć oczywiście dopięty marketing. Zwłaszcza na słonecznych wydarzeniach, gdzie (potencjalni) klienci w każdym wieku biegają z wodą w ustach.
Sammontana, IT: Letnie atrakcje dmuchane dla miłośników lodów!
Zadanie
Czynnik dobrego samopoczucia Sammontany przebija sufit. Nawet jeśli ich lody są często jedzone poza domem. Zabawa jest po prostu niesamowita. To czysta przyjemność. To uczucie JB podsumował w trzech unikalnych dmuchanach dla marki: kolorowy football darts, wesoły twister z lodami i uderzająca dmuchana budka z lodami.
Podejście
Z niestandardowymi dmuchanymi atrakcjami można zrobić wszystko. Kilka świeżych elementów identyfikacji wizualnej, dobre rozumienie grupy docelowej i kilka sprytnych pomysłów wystarczą, aby stworzyć coś wspaniałego. Dowodzą tego kreacje dla Sammontany. Na szczęście współpraca również była niezwykle przyjemna. Tak więc firma lodowa z entuzjazmem zabrała się do pracy z naszymi projektantami i dostarczyła logo oraz materiały identyfikacji wizualnej wysokiej jakości.
Wynik
Trzy ostateczne atrakcje – czy powinniśmy powiedzieć lodowe magnesy? – dzięki którym plażowicze, plażowi goście, odwiedzający targi i inni miłośnicy lodów dostrzegają działania Sammontany z daleka. Dzięki unikalnemu, rozpoznawalnemu projektowi dmuchanych atrakcji, marka ma przewagę na każdym wydarzeniu, na którym się pojawia.
Gdziekolwiek się pojawiamy, nasze niestandardowe dmuchane atrakcje są prawdziwym magnesem na ludzi. Z tak niesamowitym dmuchanym zestawem na wydarzenia sprzedalibyśmy lody nawet na biegunie północnym!
Sammontana